Anlamlı Sözler

Bilgi paylaşım sitesi…

her yazdıgım kitap seninle geçen günlerimin hatıra defteri…

HATIRA DEFTERİ…

öylesine
amaçsız ve başı boş, gezdigimi farkettim…
hani seninleyken olandan çok başka bir his bu yaşadıgım
sabah uyandıgımda banyoya gidip yıkarken yüzümü
farkettimki artık aynada bile kendimi göremiyorum.
dinledigim şarkılar, okudugum kitaplar,izledigim filmlerde, hepsen ben ve biz varken
yedigim içitigim seninleyken gittigim yerler
bana artık acı bir tat veriyorken anladımki
artık nefes alıp verdigimi bile bilmiyorum …
beraber gittigimiz yerlere şimdi benim duşımdaki sevdiklerinle gitmek nasıl bir duygu
aklına geliyormu?
güneşlenirken başımı çevirim sadece bakıp sana kulagına fısıldadıklarım
ya aynı tadı veriyormu bensiz oralarda yedigin haşlanmış mısır.
ben senin olmadıgın saatlerde gittigim oralarda izledimki her  köşesinde izini bırakmışsın
ama nedense bizden bir iz göremiyorum
bazen öyle bir agır geliyorki yoklugun
tıpkı senin gibi çıkmıyorum günlerce yataktan
beni düşündügün gibi bensiz olmaya alışmaya çalıştıgını
ve beni görmeden sevmeye ant içtigini biliyorumda kahroluyorum
ve bilmiyorum bu kadar
severken neden acıya boyun egdigini
neden beni terkettigini onca yılı nasıl heba ettigini …
bensiz nasıl güldügünü düşündükçe kahroluyorumda
bit türlü sana söyleyemiyorum
her yazdıgım kitap seninle geçen günlerimin hatıra defteri…

ve ben o sayfalarda aylardır bakıyorum bakıyorum seninle beni görüyorumda
bi türlü bizi göremiyorum
eskiden diye başlayan cümleler kurmucam artık bunu sende istemezsin sana ne kötü şeyler yaşatmışım diye
düşünüyorum düşünüyorum
en çokta benim yüzümden kaç yıldır dogru dürüst dogum gününü kutlayamamışsınya
o lafına kahroluyorum
acıların en büyügünü yaşatırken sen
içimdeki dönecegine dair umudumun büyüklüğünü bi bilsen
hani diyorum beni boşver benimle geçen yıllara kıyamaz
hani diyorum beni boşver gögsümün sol tarafına yaslandıgı günleri unutamaz
hani diyorum beni boşver her gece ona kurdugum ona adadıgım sözleri unutamaz.
beni onsuz beni yersiz yurtsuz bırakmaz bana cennette cehennemi yaşatmaz
aynanın karşısına geçip her sabah ve her gece işte dilimden dökülen onca hece
söylüyorum söylüyorum ama artık nedense ben bile aynada kendimi göremiyorum
seni seviyorum seni çok özlüyorum
a kalp atışlarımın tek müsebligi a ölümlü bedenime sıgdırdıgım ölümsüz sevdam
a tek nedeni her gecedeki migde kıramplarım a yer yüzündeki tek
neyse diyorduki bugun okudugum bi yazı
tanrıyı bile görmeden seviyoruz bi insanı neden görmedende sevemiyelim
onca sene yanımdayken kıymet bilipte yanımda kalmanı beceremeyen ben
şimdi sensiz seni unutmayı başara bilirmi acaba
her gece başını yastıgına koydugunda elin telefona gittiginde ve beni her düşündügünde
bilki senden asla vazgeçmedi bu serseri
hala sana aşık
hemde ilk günki gibi…
ve unutma ..
her yazdıgım kitap seninle geçen günlerimin hatıra defteri…
göz yaşlarıı sayfalarında gizli …
ve sen unutma bu çukur çeneliyi
her daim seni seven senden başkasını yar bilmeyen
sen ruyaya dalmadan önce burnum saçlarını kokladı sanki ellerim ellerini okşadı
ve ben dönücegin günü
burda hayata tutunmaya çalışan bir ölümlünün incecikte olsa umuduyla beklerken
bilki artık gülmeyi unutmama namak kaldı
sende bilirsin beni
sensiz geçen günleri saymaktan aklım mantıgım tıkandı
ve her gün her gece kalbimde buldugum sende kaldı
ahhhh ahhhh
bilirsin
her yazdıgım kitap seninle geçen günlerimin hatıra defteri…
ve işte buda onlardan biri…

alıntı.

Ocak 2, 2011 - Posted by | Ömer Köroğlu | , , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum bırakın